10 årsdagen

  2011-12-21 / 11:26:12 / Allmänt /
Idag var det 10 års sen Pontus kom till mig på busshållplatsen vid centrumrondellen i Hedemora och skulle följa med mig hem . Han var så fin , vacker och så varm. När jag såg han ville jag bara kasta mig i på han och krama om honom. :) Men det fick vänta ... Kommer aldrig glömma den dagen när vi var i mitt tonårsrum och låg och kramades hela kvällen . Nu är det 10 år ihop och åren blir bara bättre och bättre ihop.
Jag älskar dig otroligt mycket älskling . Du är min bästa vän och min livspartner . Kan inte tänka mig ett liv utan dig.























Lite bilder på oss två under våra år ihop!


MOnica

Åh så fina ni är :)! Massor av grattiskramar till er!

2011-12-21 @ 11:30:32
Anonym

Grattis Grattis! Hoppas Ni får många år till tillsammans!

Kramar Svärmor

2011-12-25 @ 09:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious