Helgen

  2011-12-11 / 21:07:35 / Allmänt /
I Fredags var jag och Pontus hos Jocke och Janina och åt middag och tittade på Idol ihop :)
Jag tyckte det var rätt person som vann , men jag gillar Robin också . Tyckte det var taskigt att juryn att ge han så dålig kritik på första låten han gjorde . Han blev så nerstämd av det , det märktes. Men åter till våran kväll då.
Pontus och Jocke gjorde maten medans jag och Janina fick sitta i soffan med ett varsit glas vin . LYX LYX ! Vi fick fläskfile , hasselbackpotatis och kantarellsås . Mums mums var det :)
Janina väntar på maten

Jocke ser nöjd ut


Kan man tro youtubeklipp som tittar på kanske eller är det mirrorsklipp hahahaha :)


I lördags så kom min fina vän Jonna och fikade hos mig . Åh det är alltid lika roligt att träffa min Jonnis . Magen bara växer och växer. Det är helt underbart . Så arg bara att jag missar första månaden av den lilla eftersom jag är i Thailand då . ! Men gud vad jag ska leta bebis kläder i Thailand . Och Grattis Emma för du ska bli gudmor :) Sen på Lördag kväll var vi hos svärföräldrarna och kollade på Så mycket bättre med dom och så var Pontus syster Cissi och hennes kille Gustaf där :) Det vart en tidig Lördagkväll ! Skönt

Min vackra Jonna!


Min fina katt Pelle , ville vara med när jag och Jonna fikade :)


Söndag så har jag bara städat hela dagen phu... Men nu till kvällen så är det kvällsmys med älsklingen min !

PUSS & KRAM





Alexandra

Har ni möblerat om? :)

2011-12-11 @ 21:15:17
Sandra

Japp det har vi :) Vi har möblerat i vardagsrummet .

2011-12-11 @ 21:23:03
Alexandra

2011-12-12 @ 03:16:04
Alexandra

Oj, blev tomt :P skulle iaf skriva att jag får komma och kika nån dag! :)

2011-12-12 @ 03:18:06
Sandra

Det gör du rätt i :) Det är bara att komma

2011-12-12 @ 09:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious