Helgen

  2011-12-01 / 11:12:45 / Allmänt /
I helgen var jag i Åkerberga och hälsade på min familj . En mysig helg :)
I Fredags så tog vi oss ett glas vin och myste i soffan hela familjen (Pappa,Cina, Erica, Elin , Chris, Pontus & jag)
Och i Lördags fick vi lov att lämna våran älskade missan till veterinären och avliva henne hon var 16 år och har inte ätit på flera dagar . Så jobbigt :( Men hon sover gott nu .
Sen åkte vi till dea kalejs , Pappa och Robbans galopphäst . Riktigt fin häst ! Sen var vi i Täby centrum och shoppade. Älskar att shoppa . Jag handlade en vit skjorta på bik bok sen fick jag en kofta och ett linne av pappsen på Hollister . Riktigt cool butik som har kommit till sverige. Sen åkte vi till Åkerberga Centrum och där handlade jag massa smycken. Och spelet helt hysterisk !
På kvällen blev det vin , mat och spelade det nya spelet ! Riktigt trevligt :) Erica och jag hade riktigt roligt åt Talking funny mirror ! Hahahaha vilka sjuka videos vi gjorde .




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious