Jobbar

  2011-12-30 / 22:31:39 / Allmänt /

Jaha då ska man jobba hela helgen , blääää.. men jag har haft sån tur alla andra år och vart ledig , men inte i år . Nu jobbar jag dygn och går av imorgon bitti (lördag) så då ska väl jag och älskling äta något gott på kvällen sen när Alexandra och Christian slutar eftermiddagspass så går vi hem till dom på långfika och öppnar en champange på tolvslaget . Sen blir det hem och sova för jag ska upp och JOBBA klockan 8 - 21 ! Så det blir en lugn nyår i år . Men mysig :) Jag tänkte kanske man skulle hitta på något roligt på trettondagsafton istället . Nåt roligt kan man väl hitta på . Ha ett gott nytt år mina vänner ! Och jag tänker extra på dom i stockholm som vi skulle ha firat med . Hoppas ni får en toppen nyår . Puss!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious