16 November

  2011-11-16 / 18:44:36 / Allmänt /



Jag är så otroligt trött nuförtiden. Känns som jag har grus i ögonen hela tiden. Det måste vara hösten .Mörkt och jävligt! Usch och blä ... Längtar till sol och värme . Tur man ska åka till Thailand den 2 Mars och vara bortrest i 4 veckor med min sambo Pontus och Alexandra och Christian . Vi har bara bokat flygstolar ner till Krabi , sen får vi se vart vi tar vägen där nere . LÄNGTAR!

Ikväll har jag egentid hemma för Pontus är hos Jocke och spelar nåt tvspel . Så jag har gjorde middag för en person och slog på Gossip girl och myste ner mig i soffan ! HÄRLIGT . Nu är kaffet klart ! hej då






Ny Favoritlåt!


Söppe

Tjoho! Mycket bilder och text vill jag se :)

2011-11-16 @ 18:56:38
Alexandra

Jag längtar sjukt mycket jag med! :)

2011-11-16 @ 23:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious