Händelserik dag för mig

  2011-11-17 / 21:01:54 / Allmänt /
Idag har man jobbat hela dagen och då menar jag hela dagen (7-20.30) Och fick reda på att jag ska börja på ett annat jobb från och med Måndag. Det ska bli kul :)  Men har lite ångest att lämna mina arbetskamrater på Norden :(
Men idag kom mitt packet med kläder som jag beställde på posten . Ska hämtas på Ica i långshyttan , ghhhaaa tänkte jag , dom stänger ju klockan 20.00 och jag slutar 20.30 i hedemora . Synd för mig . Får hämta det imorgon då. Imorgon är det Julfest hos en jobbarkompis (bästa Malin). Så vi har beställt mat från haggårdsköket och sen blir det vindricka hela kvällen lång med arbetskamraterna . :) Ja och föresten så fick jag stressa som en idiot idag på min rast för att hinna med systemet och en julklapp till julfesten . Det vinet jag ville ha hittade inte jag så det var bara att köpa det gamla hedliga Masi ! Sen skulle jag handla en julklapp som sagt till julfesten . Hade 5 minuter på mig att handla för 100 kr . Det är ju lätt , eller inte!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious