Helgen

  2011-11-20 / 21:35:00 / Allmänt /
I fredags slutade jag på Norden för ett bra tag . Väldigt blandade känslor . Släppte än tår när jag slutade jobbet . Jag ska vara på Verkstadsgatan och jobba till 4 Mars . Och det är ett gruppboende . Och det ska bli skit kul men alltid lite läskigt att börja någon ny arbetsplats ! Men rädslan försvinner nog när jag väl kommer dit .
Men åter tillbaka till fredagen , Så var jag på Julfest med personalen på Norden och det var en skit rolig kväll men tipspromenad , charader , go mat och en hel del skratt . Kommer sakna dom otroligt mycket. Puss påer på NORDEN , bättre arbetskamrater kan man inte ha <3
Bilder från personalfesten!

Och Lördag när jag vaknade då mådde man som man förtjänade . HUVUDVÄRK ! Det var bara att ta 2 alvedon och frächa till sig för jag och Pontus skulle ju till borlänge och handla ny Kamera och ett ps3 .
Och det vart en Canon IXUS 115 HS
Skönt med en ny Kamera :)

Sen spenderade jag lördag eftermiddag med dom underbara Alexandra och Christian . Och Christian visade mig nån ny app som jag tog hem och den var ju skit kul . Så vi satt där hemma och drack kaffe och spelade in klipp på nya appen Talking funny mirrors. Riktigt roligt :)


Lördagkväll så var vi hos Erik och Mari och spelade spel och drack lite vin . Trevligt :)
Söndag , vaknade av att jag var riktigt nervös för imorgon (nya jobbet) . Men endå längtar jag så mycket :)

PUSS!






Ny låt med Swedish house mafia . Så jävla BRA!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious