äntligen en vecka kvar

  2012-02-24 / 07:29:17 / Allmänt /
Nu ska jag iväg och jobba 8-16.30 pass , Sen blir det hem till Sanna och ta mig en öl innan vi ska ut och äta med Norden personalen , Chefen där (Ludmilla) ska nämligen sluta så vi ska tacka av henne ikväll. Men det blir lungt för mig ikväll för jag ska upp imorgon och jobba dygn, och jag vill inte vara för dålig på jobbet. Tidig kväll som sagt.
Nu om en vecka så åker vi till Thailand, resan som jag har trökat ut er som läser mina statusar på facebook eller här på bloggen. Men gud vad jag har längtat ! Komma bort från vardagen. Tänk er , aldrig laga mat , bäddar aldrig sängen och slipper städa . Bara sätta sig vid ett bord och få allt serverat . Lämna hotellrummet med obäddad säng , kommer tillbaka så är det städat och nybäddat med nån svan på sängen av lakanet :) ! HELT UNDERBART!
Nu kommer Agneta som jag ska åka med in till stan! Ha en trevlig helg allihopa!

Puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious