känns som våren på väg

  2012-02-23 / 10:31:41 / Allmänt /
Vilket väder det är ! Det ska ju vara snö i decemeter och -20 grader och man ska frysa som fan . Så vill jag ha det när man ska åka till Thailand. Det posetiva med detta väder är att det 8 grader varmt och strålande sol är att man får mer lust att ut och gå då :) .
Igår åkte min kära vän till Thailand. Hon ligger väl på Koh saumi och solar och har en chang öl i handen nu . Härligt härligt . Men SNART är jag där också med min Chang öl på stranden . Fredag den 2 Mars då fan åker vi , som vi har längtat . Bokade resan i sommras med våra vänner Alexandra och Christian.

Alexandra och Christian , Lärde jag känna i sommras , när jag bjöd hem dom till oss på grillning innan 80- tals festen på klippan . Pontus har väl känt dom lite men vi har aldrig umgås med dom . Bara hälsat på varandra på ICA eller pratat med dom på brukets dag . Men Iaf, Jag kände att det klickade på en gång den kvällen. Helt underbara människor. Lättsamma och otroligt roliga att umgås med . Vi umgicks med dom hela sommarn . Grillning , UVBERGSVIKEN med deras båt . En riktigt rolig sommar . Vi bestämde oss för att åka till Thailand ihop . Och det gör vi alldeles jävligt rätt i . Riktigt bra vänner . Ett plus att dom bor ju i Långshyttan också . Hehe .



Klippan festen i sommras

 

Längd :51 cm Vikt : 3 289 gram , EN PRINSESSA ÄR FÖDD IDAG. Historia !

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious