Big Brother

  2012-02-23 / 15:00:04 / Allmänt /

Jag hade tänkt blogga om Big brother 2012 idag .

Jag älskar att big brother har börjat igen , I söndags satt jag i soffan och kollade på mobilens klocka hela tiden och bara väntade på att det skulle börja nån gång :) Klockan slog 21.00 , slog på tv11 och bara höjde volymen och tänkte "äntligen får man börja gnälla på lite människor igen" hahaha...
Det värsta jag vet när folk säger att dom inte alls kollar på big brother men kommer till jobbet eller så fikar man med dom och säger åh Hanna i big brother är si och så och Petronella är si och så. Hur fan kan dom veta så jävla mycket om big brother om dom inte tittar på det pogrammet. hehe :) Erkänn istället att du kollar på det säger jag! Igentligen skulle jag vilja ha 24-7 men som sagt som ni vet ska jag till Thailand en månad så då är det onödigt att köpa den tjänsten.

Lite vad jag tycker om deltagarna:

Sipan : En förortskille som inte har märkts så mycket än . Han smälter in bara

Annica: Söt tjej , men vill höras lite förmycket bara

Hanna W: hahaha Hanna Widerstedt, hatade att hon skullle in i huset , första kvällen var hon asjobbig . Men på något konstigt sätt så börjar gilla henne . Jag tror hon inte är sig själv på bloggen hon bara kör ett skådespeleri för att få så många läsare så fort som möjligt . Det lyckas hon med iaf. Men om hon skuklle vara som hon är i på bloggen då är hon inte klok i så fall. Men det kommer bli kul att följa henne i big brother.

Hanna J: Jag gillar inte henne, tål inte se henne i tv. Jag vet inte varför men NEEJ jag gillare inte henne. Vad ska hon göra för kul inne i big brother . Ingen speciell personlighet , ser alldaglig ut . Allmänt tråkig !


Tenny: Så mysig kille, han har inte utmärkt sig så mycket än , men han är nog rolig att följa i programmet.

Jessica: Hennes mun går i ett ! Bara allmänt jobbig . SÅ JOBBIG ! Hoppas hon åker ut snart.

Jimmy: Så stabil kille tycker jag , Jag gillar han .Har fötterna på jorden .

Kija: Tycker hon är lite små jobbig , ska ta hand om allt och alla hela tiden . Hon hörs hela tiden tycker jag . Tar lite för mycket plats.

Marcel: SNYGGINGEN i huset . Han älskar att spekulera allt i huset . Och han är så misstänksam hela tiden . Men han vågar lite . Det var ju han som tryckte på RÖR EJ knappen först . Charmören .

Hanna R: Inga kommentarer än om henne. Tycker inte att man har fått sett nån speciell sida av henne än

Joe: Man älskar hans brytning med han hesa röst . Haha . Han verksar som en skön norrlänning

Petronella: Vill jag älska henne eller tycker jag allmänt inte om henne . Jag vet faktiskt inte om jag ska vara ärlig

Amandus: Husets sötnos, sjukt snygg klädstill har han ! Gillar han.

Camilla: Man vet inte så mycket om henne än . hon märks inte så mycket .



Sen kommer det väl in 3 stycken till i huset .











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious