resfeber

  2012-02-29 / 09:30:35 / Allmänt /
Nu börjar få sjukt mycket resfeber. :) Känslan att vi åker om 2 dagar är helt sjuk bra känsla. Ska iväg och jobba mitt sista skift som är ett dygnsskift . Sen är det FAN semester enda till 2 april . HÄRLIGT! 4 veckor i Thailand . Bara sola bad och ha det underbart . Såg kort på Pelle min katt på facebook , han verkar ha det underbart hos min bror Tim och hans rumkompis Sebbe. Vi var där och lämnade Pelle och Molly igår och kollade in deras nya lägenhet , Fi faan vad fin lägenhet . Vart rätt avundsjuk . Saknar katterna redan. Så tomt här hemma utan dom.
Igår storstädade vi huset , så det är så rent hemma. :)
Nu ska jag iväg och jobba ! PUSS!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious