Stockholm

  2012-02-07 / 08:49:07 / Allmänt /
I fredags så åkte vi ner till Stockholm för att umgås med familj och vänner .
På fredagen på jobbet så läser man stora repliker i Aftonbladet att kör inte bilen idag i stockholmsområdet.
MEN VA FAN tänkte jag . Nhä vi har planerat att åka ner så nu åker vi endå . Körde sakta hela vägen för det var ju snorhalt på vägarna. Hade P3 på radion i bilen och trafiknyheterna kom på hela tiden. Men va fan folk kan ju inte köra bil, snorhalt ute men dom kör ju som idioter iallafall . Inte konstigt att det blir olycker. KÖR EFTER VÄDERLAG!
Skitsamma , vi kom fram till Åkersberga till min älskade familj där nere . Vi åt tacos och myste i soffan hela kvällen. På lördagen så vaknade jag och tittade ut och det var strålande väder ute och vart jätte sugen på att gå ut , men tempen ute var ju -23 C . "Nhä jag stannar inne" Tog kort på det fina vädret istället .
Lördag eftermiddag åkte vi till Chrille och Sara . Tog det lugnt en timme där hemma sen åkte vi till Pierre som fyller år. Åt god tårta och goda snittar . Hade det sjukt kul där hemma . Träffa massa härliga människor ! :)
Söndagen när vi har vaknat kom Matte dit och skulle äta brakfrukost med oss :) . Chrille och sara gjorde sjukt god frukost (Amerikanska pannkakor med lönnsirap , äggröra, becon , Yougurt, flingor , frukt , surdegsbröd, juice, kaffe mm..) Riktigt mysigt tycker jag när man sitter ihop med sina vänner och äter frukost ihop . Dagen börjar så BRA. Elin och Pierre kom och då åt vi pizza och alla låg utsprida överallt i vardagsrummet och kollade på Sällskapsresan S.O.S , Trevligt avslut innan man åker hem. saknar dom redan . men får träffa dom i vår igen . Då blir det uteserveringar på Medis för hela slanten .
Här kommer det lite bilder ifrån helgen :

I Åkersberga utanför sovrummet:
image description


I Åkersberga utanför vardagsrummet:
image description



På väg söder ut i stockhol till Chrille och Sara:


Pierre fyller år :



Jag och älskling:







































Tack för en trevlig helg. PUSS!!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious