wow vilket fint väder

  2012-02-20 / 09:52:24 / Allmänt /
Idag när jag satt på trappen på förmiddag och bara njöt av det fina vädret! Önskar jag kunde gå ut och gå men jag ska iväg och jobba dygn. Hoppas det är lika fint väder imorgon för jag går av mitt pass klockan 9.30 , och då har jag hela dagen på mig att gå ut och gå :) .


I lördags så var vi hos Sofia och Erik och hade det jätte trevlig/rolig . Det var så länge sen vi umgicks med dom .
Dom bjöd på jätte god mat . Efter middag kollade vi på melodifestivalen och det var skit dåliga bidrag . det enda man kunde lyssna på var Matthias låt och den gick inte ens vidare .


Skit melodifestivalen! Tir Loreen och dead by april är i final iaf.


Sen hade vi allsång hela kvällen/natten . Gick igenom hela spotify kändes det som :) hehe . Hade iallafall en skit roligt. :)
Sofia och Erik åker till Thailand på Onsdag , och då kändes det långt med 2 veckor kvar till våran resa, när deras resa var så snart . Men den dan jag åker vill jag helst att det ska vara -25 grader och det blåser snöstorm . Så det känns det bättre att åka , än att det ska vara som idag -1 och strålande sol .






PUSS!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious