Boris & The Jeltsins

  2012-01-30 / 08:34:50 / Allmänt /
Ledig dag och tur var väl det , För Boris & the jeltsins ska spela på tv4 nyhetsmorgon ! Ställde klockan på 7.00 , och vaknade med ett leende på läpparna eftersom jag visste dom skulle vara på tv idag . Sitter med kaffe koppen i handen och höjer volymen på tv och dom hade ett grymt bra framträdande . Låten Missilen spelande dom . Nu längtar jag sjukt mycket till 9.52 för då ska dom spela låten Slå mig raring en gång till . Lägger upp ett youtubeklipp på den låten . Ni kanske undrar varför jag är så mycket för dom , för det är ju inte min musikstill. Men det är så att min sambos kusin Johan är med i detta band , och han brinner för musiken ! Han är GRYM kille. Och jag tycker dom är störtsköna killar. Har sett ett liveframträdande och det sånt jävla drag. Och så lyssnar jag jätte mycket på dom här hemma :) Och jag tycker dom är skitbra.  Hoppas många upptäcker dom idag på tv4 idag , och börjar lyssna på dom! Heja heja Boris & the Jeltsins.
PUSS!



Johan

 

Boris & The Jelstins

 

Boris & The jeltsins - Slå mig raring en gång till

 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious