heldag ute på isen

  2012-01-06 / 15:57:04 / Allmänt /
Idag var vi på sjön lången och Pontus och Christian åkte skridskor . Och jag och Alexandra tog en promenad . och det var snorhalt . Vi gick till Peter och Agneta och vart bjudna på irish coffee ! Och jag gjorde en vurpa och fick irish coffe över mig :/ Men men jag är ju klumpig som vanligt . Dom andra fick ett gott skratt iaf :) Det var riktigt skönt att vara ute . Tror vi ska vara ute imorgon också :) Nu ska vi städa lite här hemma och laga mat och göra oss iordning för ikväll blir middag för 6 personer här hemma det ska bli riktigt trevlig . Ni är så välkomna Alexandra , Christian , Jocke och Janina ! Snart kommer ni wiiihooo . Puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious