trettondagshelgen

  2012-01-10 / 11:07:29 / Allmänt /
På Torsdag kväll så bjöd vi hitt Christian och Alexandra för pizza och filmkväll !
Kollade på Transformers 3, Riktigt bra film , men det slår inte första filmen iaf.
På fredag så var vi fyra på sjön Lången och grabbarna åkte skridskor och
jag och Alexandra tog en promenad . Vi tog oss till svärföräldrarna och där vart vi
bjudna på irish coffe och jag gjorde en vurpa så klart där också . Så jag är alldeles
blå på knäna. Sen på kvällen så hade vi middagsbjudning . Jag och Pontus får besök av
Christian , Alexandra , Jocke och Janina.
En riktigt trevlig och rolig kväll/natt :). På eftermiddag så träffas vi alla på isen.
Och vart bjudna på korv med bröd . Hade en trevlig dag på isen . På lördag kväll vart vi bjudna på
middag hos Peters föräldrar baconlåda mums mums :)
Söndag vart det söndagsmiddag med stek . Som sagt en riktigt rolig/mysig helg .

Det vackra paret
























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious