Vänner , Familj

  2012-01-20 / 14:07:27 / Allmänt /
Idag är jag på bra humör och lycklig :) Vet inte varför men jag bara är det :)
Vill bara säga att jag är lycklig att jag har helt underbara vänner och familj , Ni är bäst!
Många vänner har flyttat från lilla Hedemora , och det förstår jag . Men jag önskar att jag kunde träffa dom oftare , Jag är väldigt dålig på att åka och hälsa på dom , och måste bli bättre på det . Det blir mitt försenade nyårslöfte :) Och så har jag underbara vänner här hemma också . Mina vänner betyder mycket för mig och dom är saknade när jag inte har träffat dom på länge.
Och så har jag den bästa familjen man kan ha . Mamma, Micke , Tim och Felizia bor här i Hedemora och dom bor så nära men jag träffar dom inte så ofta som jag vill. Pappa, Cina , Erica och Elin bor i Åkersberga och dom bor allt för långt bort ifrån mig , vill träffa er jämt ju. Och Johan och Linus bor i Märsta och nyss fått tag i en 3.a att bo i och dom ska jag hälsa på när jag kommer hem ifrån Thailand ! Tycker det är tråkigt att alla bor så ut spritt. Men det positiva i det är väl att man kommer hemifrån när man ska hälsa på alla. Älskar att ha en stor familj . Har ju min extra familj här i Långshyttan Peter och Agneta (Svärföräldrarna) dom är helt underbara , och Cissi och Gustaf som bor i Gävle ni är underbara ni med :) Sen har jag min lilla mini familj Pontus och mina två katter .
Ni betyder mycket för mig , Love you all! Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious